IPBIPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Reply to this topicStart new topic
> Jak się zmienia broń?????, Broń alternatywna
Morphisiusz
post 21:12, 7 10 2003
Post #1

Schutze

Grupa: Użytkownicy
Nr użytkownika: 407

Witam wszyskich.
Jestem dopiero początkującym użytkownikiem, jezeli chodzi o gre Enemy Territory.Mam mianowicie problem ze zmianą broni alternatywnej(domyślnie-zaznaczony mam "prawy przycisk myszki").Nie potrafie zmienić broni na inną oprócz zmiany tłumika u szpiega w pistolecie i ponownie nalożenie go. Tak samo nie mam pojęcia jak zdobyć snajperke oraz używać ciezszej broni.[B]Chodzi mi jedynie jaka kombinacja jest klawiszy [/B]aby miec np. dwa pistolety w dłoni, wezwać naloty,używać miotacza ognia itp.Bo standardowo zwykły żolnierz raczej nie posiada chyba miotacza ognia???.
Byłbym bardzo wdzięczny za kazda podpowiedź(bo w trakcie gry raczej wyzywaja mnie od noobow i lolow).
Gram dopiero od dwóch tygodni i dalej nie doszłem jaka jest kombinacja klawiszy(co przytrzymać dłużej itp.)
Go to the top of the page

+Quote Post
SCORPiON
post 21:25, 7 10 2003
Post #2

Hauptmann
Ikona Grupy

Nr użytkownika: 69

Tak samo nie mam pojęcia jak zdobyć snajperke oraz używać ciezszej broni

W LIMBO (klawisz L) zaleznie od klasy np. SOLDIER ma 5 broni (znienia sie ja gdzie widac karabin)

dwa pistolety w dłoni, wezwać naloty

2 pistolety ma sie na 4 gwiazdce lekkiej broni, wzywanie nalotow/altyleri nalezy do FIELDOPS (rzut nalotem 5, a altyleria B i lpm

+Quote Post
hxs
post 21:38, 7 10 2003
Post #3

Oberschutze
Ikona Grupy

Grupa: Użytkownicy pbm
Nr użytkownika: 406

Pomozecie? - pomozemy!
Nie przejmuj sie kazdy byl poczatkujacym, nawet te mastahy, co wyzywaja od noobow. No wiec. Nie wszystkie bronie zmienisz za pomoca prawego klikniecia myszka. A wzasadzie to mozesz tylko na pistolet zamontowac/zdjac tlumik, dac przyblizenie na snipe i rozstawic przenosne mg42.