IPBIPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Reply to this topicStart new topic
> Dedicated Server - czy można na jednym kompie, Odpalić i grać - oraz xp save
MANGUSTA
post 9:56, 12 12 2004
Post #1

Leutnant
Ikona Grupy

Grupa: Użytkownicy
Nr użytkownika: 2991

Czy mogę stworzyć Dedicated Server (taki który pojawia się w wyszukiwarce serwerów smile.gif ) i grać w nim na jednym kompie?? Bo na ile dobrze znam angileski to gdy tam gdzie pisze Dedicated Server : no pozmianie na yes pisze, że nie będe mógł się dołączyć do gry, ale warto się pytać smile.gif

P.S Nie jestem początkujący smile.gif
Go to the top of the page

+Quote Post
Swiety
post 20:21, 14 12 2004
Post #2

General
Ikona Grupy

Nr użytkownika: 306

Jeśli masz na tyle silnego kompa, że możesz odpalić na nim 2x ET (1xdedicated server i 1xsamą grę) to można, tylko po co ?

PS. Raczej jesteś

+Quote Post
MANGUSTA
post 16:59, 27 01 2005
Post #3

Leutnant
Ikona Grupy

Nr użytkownika: 2991

Odpowie mi może ktoś jeszcze na pytanie:
JAK WŁACZYĆ XP SAVE?????????????????(zrobiłem posta na ten temat ale chyba go nie dopusciliscie[uroki bycia pbm])

Aha znam jeszcze serwer na na którym zaczynam z rangą kapitana (bo automatycznie po włączeniu dostaie się 4lv Medic i battle sense) czyli jak włączyć żeby na starcie mieć dany level czegoś. Aha i jescze znam serwer na którym jak sie ma 5 punktów xp battle sense to ma sie 1 lv battle sense więc pytam się ja naprzykład ustawić żeby powiedzmy gdy ma sie 5 punktów xp light weapon to był 1 lv light wepon???? Z góry DANKE za pomoc!!!!

P.S nie jestem smile.gif rolleyes.gif cool.gif blink.gif wink.gif

+Quote Post
Woj']['3K
post 21:41, 23 03 2005
Post #4

Oberschutze
Ikona Grupy

Grupa: Użytkownicy pbm
Nr użytkownika: 3950

CYTAT (MANGUSTA @ 16:59, 27 01 2005)
JAK WŁACZYĆ XP SAVE?????????????????(zrobiłem posta na ten temat ale chyba go nie dopusciliscie[uroki bycia pbm])