Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: bindowanie klawiszy w MX500
Forum Serwisu: Polskie Centrum Enemy Territory > Problemy techniczne z sprzętem, sterownikami, systemami operacyjnymi > Myszki i podkładki
Cezar
witam
od kilku minut jest szczęśliwym posuiadaczem mx500, nie wiem jednak jak zbindowac klawisze w myszce, jako ze jestem zupełnym laikiem poprosze o poprowadzeni za rączkę tongue.gif
to co mam:
1-fire
2-alternatywne
3-reload
rolka zmiana broni.

jak mi ktoś łopatologicznie wyjaśnie będę bardzo wdzięczny

teraz to sie wogóle już posyapało, wgrałem oprogamowanie dołączone do myszy i teraz juz nawet reload mi nie dziala. jak ktos moze to niech mi wklei kawałek swego comfa z klawami od mx500 sad.gif
buli2
swego czasu sam mialem z tym problem, ale juz go rozwiazalem wiec zrob tak: wejdz do wlsaciwosci myszy, zakladka buttons i tam mozesz modyfikowac dzialanie kazdego klawisza... wazne jest to zeby wybrac opcje button1,2,3,4,5 lamana przez cos bo tylko takie ustawiennie dziala w wolfie... w configu natomiast piszesz np.
CODE
bind MOUSE1 "+attack"
bind MOUSE2 "kill;say_team ^r.^yki^:ll^r?"
bind MOUSE3 "weapalt"
w myszkach logitecha mozesz zaprogramowac max 5 przyciskow... jakbys czegos nie skumal to napisz a postaram sie jasniej ci wytlumaczyc =]
Cezar
no dobra a jak oznaczasz przyciski powyżej 3?
bo ja poszedłem na około i zmieniłem w ustawiniach i np nr zmieniłem
7 z weeldown na f6 a w confie dalem bind f6 kill
to jednak zamyka mi droge do kożystania z funkcji klawiszy w innych programach....
buzka
sciagnij najnowsze mouseware ze strony www.logitech.com i do kazdego przycisku oznacz sobie literke
w cfg zbinduj co chcesz miec na myszcze pod tymi literkami co ustawiles na myszce
funkcja keystroke
Cezar
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc. juz poustawiałem i jest cacy, teraz jeszcze musze jakąś podkładke zorganizować (bo ta co mam gubi sygnał, jest kolorowa cool.gif ) i wymiatam
pozdro!! biggrin.gif