Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: soldat
Forum Serwisu: Polskie Centrum Enemy Territory > Z zupełnie innej beczki > Hyde Park
blinkkin
gierka jest dosyc stara i znana, jednak moja uwage zwrocil tzw. poziom sceny. przebija on wszystkie dotychczasowe gry w ktorych mialem okazje sie sprawdzic. polecam:

www.soldat.pl
Slash-PL
Również polecam... ale patrz do topicu Mir3 tongue.gif
Tam masz lepszą gierkę laugh.gif
blacktyger
moim zdaniem gra zwalona a Ty blink poszukujesz coraz to nowszych oderwań od ET, pwoli zaczynasz chyba fora mylić :C

blinkkin
QUOTE (blacktyger @ 6:57, 28 05 2004)
moim zdaniem gra zwalona a Ty blink poszukujesz coraz to nowszych oderwań od ET, pwoli zaczynasz chyba fora mylić :C

zw soldata gram od 2 lat...
Sagitarius
blink.gif blink.gif wow nie wiedziałem ze ta gierka jest aż tak stara...kolega cos mi o tym szepnął i ostatnio sobie troche w to pogrywam jak sie w rctw czy et nie da bo lagi..jako oderwanie od et polecam!
blinkkin
QUOTE (Sagitarius @ 21:17, 3 06 2004)
blink.gif blink.gif wow nie wiedziałem ze ta gierka jest aż tak stara...kolega cos mi o tym szepnął i ostatnio sobie troche w to pogrywam jak sie w rctw czy et nie da bo lagi..jako oderwanie od et polecam!

duzo sie zmienilo od wersji poczatkowej. wczesniej duzym problemem bylo zaczepianie o tekstury. do tego slabe boty i sporo innych bugow.
Estaloth
Teraz nie ma textur = nie ma problemu smile.gif , boty maja aimboty, a inne bugi wyelminowane bo nie ma textur wtf?!

Na poważnie to w Soldata grałem sporo na multiplay'u, ale przyszło zaangażowanie w ET, czas sie ograniczył i nie było czasu na puf puf w Jungle z Minimi. Niemniej jednak, grę polecam ludziom z lagami i tym dla których ET nie jest całym życiem...(omfg?! a są tu tacy?!)
blinkkin
QUOTE (Estaloth @ 16:33, 7 06 2004)
Teraz nie ma textur = nie ma problemu smile.gif , boty maja aimboty, a inne bugi wyelminowane bo nie ma textur wtf?!