Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: ET case mod (FuG-01/ET)
Forum Serwisu: Polskie Centrum Enemy Territory > Wolfenstein: Enemy Territory > W:ET Ogólne
sheyr
Witam,
jestem początkującym graczem w ET ale za to zaprawionym w moddingu. Chciałem Wam się pochwalić moim modem FuG-01/ET. Daję link do zdjęć i całego workloga http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=87387

Pozdrawiam wszystkich fanów ET
Sheyr

PS
Sory jeśli ten temat powinien być w innej rubryce...
falubaz
nie no GG.
lol nawet fajnie wyglada.

naprawde gg, wp.

naprawde to sam robiles?
evil_lord
dla mnie super

jarpen
sluchawka od telefonu polowego WP.
mam 2 takie same w piwnicy. ^^
ile to robiles?
ile na to wydales?
do czego sluzy antena, czy to atrapa?
SpajdaPL
Nieno postarałeś się.
Podobną ma Niedzik, bardziej świeci i nie ma słuchawki.
Naprawdę niezła robota, bardzo mi się podoba !
TgcRap4
Omg byslepiej poodsniezal ulice, posprzatal w pokoju, napisal mi komentarz na blogu a nie bawisz sie farbkami i malujesz komputer :/
ymma
Nie słuchaj TgcRap4a - jest zwyczajnie zazdrosny - teraz niestety już Cię nienawidzi i naśle na Ciebie swoje komunistyczno - robotnicze bojówki, ale za to i tak MASZ STO RAZY FAJNIEJSZY KOMPUTER OD NIEGO!

Możesz zresztą zrobić mi taki komp - wystarczy, że kupisz mi tam jakiś procek z 3400 jakaś zduelowaną grafę - np gf 7800 i tam inne bzdety, a ja ci dam kase na farbki i będzie git. W końcu pieniądze to nie wszystko - liczą się chęci i pomysł prawda ^^
sheyr
Cieszę się że Wam się podoba. Jasne że sam robiłem - 9 miesięcy wink.gif)) Koszty niewielkie - jakieś 200 zł.

Nie widziałem żadnych innych modów ET wiec jak macie jakieś foty albo linki to pliz podeslijcie - z radością rzuce okiem!

S.
conish
Juz mialem leciec z m@!da, ze to nie miejsce dla modow itd itd... Ale... stary!!!!! To jest genialne i jak ktos juz napisalem jestem speachless. Nieskie uklony.
jarpen
ostatnio przegladalem sobie alegro.
kto chce kupic