Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: ET skacze pod linux'em
Forum Serwisu: Polskie Centrum Enemy Territory > Problemy techniczne z sprzętem, sterownikami, systemami operacyjnymi > Hardware & other Software
kopacz
witam,
zainstalowałem se ET pod linuxem RH9 oraz najnowsze stery do Radeona 9500 biggrin.gif
ale niestety już po wejściu do menu wszystko skacze mad.gif aż trudno wyjść z gry nie łączyłem się z żadnym serwerem bo aż strach mad.gif
czego to może być powód?? sterowniki zainstalowały się z rpm automatycznie
hasior
a OpenGL dziala??
wydaj sobie polecenie w terminalu "glxinfo" jezeli pojawi ci sie "direct rendering: Yes" to nie wiem co jest przyczyna skakania ale jak bedzie "direct rendering: No" to nie zainstalowales poprawnie driverkow

Hasior:~# glxinfo
name of display: :0.0
display: :0 screen: 0
direct rendering: Yes
.............
.......

kopacz
no
niestety źle zainstalowalem sterowniki mad.gif
ale ponieważ jestem początkującym userem linuxa to odpaliłem rpm i byłem dobrej mysli że on sam wszystko za mnie zrobi a tu d u p a mad.gif
hasior
Nie wiem jak pod RH ale pod debianem sama instalacja /make.sh i make_install.sh tez nie wiele ci da to musisz wykonac po wgraniu .rpm.
Na poczatek musisz przekompilowac jaderko i wywalic z niego MTRR i DRI.
Potem instalujesz driverki ale tak zeby nadgral stare czyli w przypadku .deb --force-all a jak jest z .rpm to sobie musisz sprawdzic.
Potem wlazisz do katalogu /lib/modules/fglrx/build_mod i z konsolki klepiesz ./make.sh
nastepnie cd .. i bedac w katalogu fglrx klepiesz ./make_install.sh
Jak ci napisal ze wszystko jest ok to reboot - kilka paciorkow - jak ci komp sie podniesie to tez z konsolki robisz fglrxconfig i przechodzisz konfig z wlasnymi ustawieniami (jezeli robisz to pod X-ami to teraz zrestartuj X) jak sie podniesie to:
glxinfo jezeli jest ok to milej gry smile.gif
jesli nie to: