Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Mody skiny
Forum Serwisu: Polskie Centrum Enemy Territory > Wolfenstein: Enemy Territory > W:ET Mapy i mody
emar
Czy są jakieś skiny lub mody na zmiane wyglądu broni i ludzi??
ADi LO
Troche tego jest w necie. Masz tu jeden link Skiny
GolDup
A czy w ogole ktos uzywa takiego czegos? Pytam bo ciekaw jestem. Ja osobiscie gram na normalnej wersji.
ADi LO
Chociaż gram od 6 miesięcy w ET jakoś nie miałem ochoty na instalowanie modów.Np mod "..."(nie pamiętam nazwy) miał poprawiać odgłosy wystrzałów, wybuchów itp. Ale to był taki pic na wode laugh.gif Jak dla mnie nic to nie porawiło klimatu, a jedynie wiele stracił. Chociaż niektóre mody na wygląd chętnie są używane bo wprowadzają wiele nowy ch efektów np. nowy wygląd twarzy, nowe ubrania.
sayetan
nic po takich modach na serverach bo na LANie mozesz sobie pograc, dlaczego?
zeby grac z takim modem na serverze, server musi byc unpure a malo jest takich
pozniewaz jezeli serki by byly unpure moznaby zmieniac wszystkie rzeczy w pakach
a wiec podmieniac tekstury co z tym idzie calkowite wyeliminowanie tekstur na mapach
(owszem mozna to zrobic z poziomu gry przez niektore zmienne ale na szczescie oba sa cheat protected)

mi sie podoba mod z_ressurectionskin i kiedys byl on na polskich serverach ale nie wiem czemu zginal
widzialem tez inne np mod ktory zmienia dzwieki na te z rtcw ale niestety przy szybkosci broni
jak jest w ET dzwieki slychac jakb byly z durszlaka

wiekszosci modow nie widzialem, bo te ktore ogladalem wiekszosc mi sie nie podobala
a te ktorych nie widzialem, coz wole nie ogladac bo moze jest jakis fajny a mi bedzie zal dupe sciskal
ze nie ma go na polskich serkach ...
lukaa
z soundpackow imo najlepszy jest private ryan soundpack,a z skinpackow normal et.co do unpurow to czesto sa na servach bez pb
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.