Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: ETadmin mod
Forum Serwisu: Polskie Centrum Enemy Territory > Problemy Techniczne z Enemy Territory > W:ET - Serwer
michal3148
czy ktos moze mi wyjsnic jak to zainstalowc i obsługiwac ?
Prosze o szybka pomoc - PS jestem kompletnym amatorem
conish
a co to jest?
michal3148
mod do ET
conish
Pierwszy raz slysze...

No to jak kazdy... wrzucic do glownego folderu i odpalic plik z parametrem +set fs_game nazwa_folderu_z_modem
A potem to juz pewnie konfigi w samym folderze z modem...

A co to za mod w ogole ??
michal3148
znalazłem stronke o tym modzie http://et.d1p.de/etadmin_mod/index.php biggrin.gif ale ja nieznam angelskiego dobrze mad.gif wiec jakby cos tam było to mi powiedz w skrucie biggrin.gif
conish
Oki... to w sumie zabawka... Nie zmienia nic (choc moze) w samej grze.

Glownie chodzi o spree counter (naliczanie fragow bez deatha) i kilka fajnych drobiazgow... Jest dosc mozolny do konfigurowania... Powinno wystarczyc defalotwe ustawienie... Wrzucac tak jak napisalem (chyba) ale tylko jako supprot do etpro lub innego moda (moze byc nawet etmain)
LouCypher
etadmin_mod zostal napisany pod linuxa, ale mozna go 'bezproblemowo' odpalic na windewsie. Ja niestety nie jestem szczesliwym posiadaczem linuksow wiec musialem to zrobic w nastepujacy sposob: Sciagnalem srodowisko linuxa pod winde o nazwie Cygwin i oczywiscie zainstalowalem.

Uruchomienie etadmin_mod'a na windzie wygladalo tak:
zainstalowalem ETka w cygwin/usr/local/games/et i tam wrzucilem etadmin_mod'a.
W pliku etpro/server.cfg wpisalem:
set g_log "etserver.log"
set g_logsync 1
set logfile 2

configuracja etadmin_moda:
w pliku et/etadmin_mod/etc/etadmin.cfg - trzeba wyedytowac te (słowo na p)y:

et_mod = x (x = 0 - etmain, 1 - headshot_mod, 2 - etpro)

logfile (przykladowo) = /usr/local/games/et/etpro/etconsole.log (podajesz sciezke do loga z serwera z ktorego admin_mod bedzie czerpal niezbedne dla siebie informacje,