Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jak zmiejszyc ping i grac bez żadnych spowolnien??
Forum Serwisu: Polskie Centrum Enemy Territory > Problemy Techniczne z Enemy Territory > W:ET - Pingi i lagi, Internet, przeglądarki serwerów
karas_PL
Jak w temacie. Mam straszne laagi. Mam neta 170 i słyszałem że na takim necie można spokojnie grac. Może są jakies komendy albo cos w tym stylu???
Proszę o DOKŁADNE wyjaśnienie, poniewaz zaczynam grac w ET i jestem w tym zielony.
Marycha
Po co zakładasz dwa tematy? :F Jak napiszesz w tamtym to automatycznie wskoczy na jeden z pierwszych na liście... Nie ma takiej potrzeby... Pozatym odpisaliśmy Ci wszystko co tylko wiedzieliśmy aby Ci pomogło (bynajmniej ja).. więc nie mam zamiaru pisać dwa razy tego samego.. sad.gif
karas_PL
Tylko że w tamtym nie za dobrze mi odpowiedzieliscie, po prostu nie skumalem tego...
Marycha
To w 90% nie jest wina gry.

Tutaj instrukcja co możesz zrobić, aby zmniejszyć lub/i usunąć lagi:
1. Sprawdź czy firewall nie blokuje dostępu gry do internetu.
*Wchodzisz w "Panel Sterowania".
*Potem w "Centrum Zabezpieczeń".
*Klikasz na "Zapora Systemu Windows".
*W okienku zapory wejdz w zakładkę "Zaawansowane".
*Kliknij na przycisk "Przywróć domyślne".

Jeżeli to nie pomoże to:
2. Zadzwoń/Idź do Admina Twojej sieci internetowej i powiedz mu żebu przekierował Ci port na 27960.

Chyba proste?! smile.gif
karas_PL
Ale czy cos te "przywroc domyslne" może zmienic w moim komputerze...
Cos zepsuc czy cos, bo pojawia sie komunikat i mowi ze usunie wszystkie ustawienia zapory po zainstalowaniu Windowsa.
Marycha
Nic Ci nie zepsuje. Po prostu zresetuje ustawienia zapory. Tak więc, jeżeli przypadkowo ktoś zablokował Ci port na ET zresetujesz to tak jak to było po zainstalowaniu Zapory! :]
karas_PL
Wielkie thx Marycha!!! Dzieki tobie moge grac bez lagów.
Moja ksywa na ET to: Lord Pierdonka, może mnie kiedys spotkasz...