blinkkin
21:05, 3 11 2003
ostatnio denerwuje mnie wiele rzeczy, ale najbardziej... te pingi i lagi. ostatnio grajac z pingiem 300 (zazwyczaj mam 150 - 250, serio) na serverze day of days (serdecznie zapraszam), zostalem niemilosiernie skrzyczany (trzeba bylo to zobaczyc, sama cenzura) przez jednego z graczy. powiedzilem, ze gram z takimi pingami i ze musze strzelac po nerkach, bo o headshotach moge pomazyc etc bla bla bla i tak dalej. na to mily jegomosc mowi zebys sie wynosil, bo tylo niedorozwoje graja z takimi pingami. czyli jestem dzieckiem gorszego boga i mam sbie odmowic przyjemnosci z gry w multi-shootera jakim jest et.
moze wiecie jak obnizyc pingi itp (oprocz zmiany usugodawcy jakim jest siec osiedlowa w bialymstoku - koba)?
może poczekać do grudnia i wciągnąc neo w telekompromitacji po nowej cenie 100 pln. jest to dużo pieniędzy ja wiem - dla mnie np tak. ale szczerze powiem że nie widzę innej możliwości (nie znam się). zawsze można oszczedzić na czymś w miesiącu i uzbierać na tą stówe. oczywiście jest to odpowiedż po "najmniejszej lini oporu".
blinkkin
21:41, 3 11 2003
zapomnialem dodac, ze okolo miedzy godzina 1.30-8.00 mam transfery po 300 kbps (a mam lacze 128, na ktorym w godzinach szczytu wyciagam ledwie 15 kbps). zazwyczaj mam najwyzsze pingi na serverach, a wtedy odwrotnie najnizsze (tak 30 nie wiecej). tylko kolejnym problemem jest czynnik ludzki, nie wytrzymuje snu po 2 - 3 godziny (musze spac te 5-6 godzin).
moim zdaniem tacy ludzie to debile! jak można kogoś wyganiać dlatego że ma gorszy ping? powinniśmy tępić chamstwo (czytaj chwastów) bez takiego zachowania gra będzie dużo przyjemniejsza
Poprostu majac laga wytwarzasz efekt 'teleportu' i twojemu przeciwnikowi trudno cie trafic bo niewiadomo gdzie tak naprawde sie znajdujesz co moze byc rzecza faktycznie wpieniajaca wiec imo dla wlasnego dobra i dobra innych daj sobie spokoj z gra na pingu 300...
hmmm ja mam średni ping 350

i jeszcze nikt mnei za niego nie opierdzielił