Witam,w szkole obiecalem zrobic koledze FRAG MOVIE lecz wiedzialem ze w tym jestem kompletnie zielony,wiec tydzien niewiedzialem jak zaczac ,potem uslyszalem o moviemakerze lecz niechcac sie ośmieszyć przed kumplami którzy graja w ET postanowilem poszukać jakiegoś fajnego programu,nieumialem nic znajść więc musialem FM zrobic na Sony Vegas który sciagnołem z torrentow.Zaczołem więc od napisów poczatkowych które nawet dobrze mi wyszły.Kolega się bardzo napalil a ja miałem wiekszą motywacje do zrobienia tego filmu.Przeczytalem 2 poradniki ktore pomogly mi zrobic ten oto film
[font="Arial Black"][/font][size="4"][/size]
LINK
http://youtube.com/watch?v=vkc77dZK3IE Prosze o komentarze niezabardzo surowe gdyz jestem w tym newbie :]
KOMENTs plssss
SPIDIvonMARDER
20:33, 15 01 2008
Naprawdę dobra robota! Sam bym chciał takie zrobić.
Estaloth
0:01, 17 01 2008
cotti, wnb gotti? :XD
CFG słabe nic nie widać...
Obróbka słaba...
Fragi ? Nic nie mówię , po 2 osoby każdy umie bić...
Muzyka , może być chociaż dałbym inną...
Ogólnie dobra robota , i włożyłeś w to dużo pracy , jednak słabe to fragmovie !
Pozdro !
PS: CO do napisów na początku , też są słabe : )
tranx-san
9:29, 20 01 2009
ciezko oceniac fragmovie wrzucone na youtube w jakosci w ktorej nic nie widac poza pikseloza ;)
chcialbym to zobaczyc w hi res.
to co sie dalo zauwazyc w tej wersji:
edit w miare, jak na 1wszy raz to niezle
muzyka strasznie oklepana w fm, aczkolwiek ja lubie ten kawalek, wiec tez ujdzie
podstawa w fm to fragi, ciekawe akcje, smieszne sceny. Widac ze twoj kolega musi sie jeszcze duzo nauczyc...
4/10, ucz sie robic fm ucz, to moze dostaniesz robote przy montowaniu wesel jak Thoro ;)
edit: lol myslalem ze to temat z tego roku.. :D no coz, jakos sie przyzwyczailem do tego 2008 ;)
blacktyger
21:12, 20 01 2009
Hahaha tranx own ^^.
Prosze nie podbijac topicow, jako moderator prosze!
ja Ci k#!@a dam (słowo na p)isz!