IPBIPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> piramidki z graczy i trickjumpy, co jest dozwolone w CB
dNkN!
post 21:47, 8 10 2003
Post #1

Grupa: Użytkownicy
Nr użytkownika: 200

nie mam doświadczenia jeżeli chodzi o CB, CB PL czy o oficjalne klanowe mecze, dlatego pytam:

czy trick jumpy podczas meczu są uznawane za czity?

bo np. na radarze są 3 tj'oty, które moga zadecydować o wygranej znacznie drogę do radaru. na oasis można przeskoczyć przez mur, i takie tam.

ps. żeby nie było niedomówień - nie pytam czy mogę je wykorzystawać - chcę wiedzieć czy to "legalne"

Go to the top of the page

+Quote Post
FarSight
post 1:20, 9 10 2003
Post #2

Hauptmann
Ikona Grupy

Grupa: ProPlay0r
Nr użytkownika: 92

QUOTE (dankan @ Oct 8 2003, 07:47 PM)
nie mam doświadczenia jeżeli chodzi o CB, CB PL czy o oficjalne klanowe mecze, dlatego pytam:

czy trick jumpy podczas meczu są uznawane za czity?

bo np. na radarze są 3 tj'oty, które moga zadecydować o wygranej znacznie drogę do radaru. na oasis można przeskoczyć przez mur, i takie tam.

ps. żeby nie było niedomówień - nie pytam czy mogę je wykorzystawać - chcę wiedzieć czy to "legalne"

Z tego co wiem jezeli chodzi o movement to wszystko co mozna osiagnac bez:
- tworzenia piramidy wiekszej niz 2 graczy,
- strzelania z pf, granaty, airstrike lub innych metody przyspieszania / przezucania gracza na tarczy na tarczy,
- of coz używania zew. programow
jest dozwolone.

+Quote Post
dNkN!
post 16:50, 10 10 2003
Post #3