IPBIPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

2 Stron V   1 2 >  
Closed TopicStart new topic
> Klany ET, Po co zakładać klan na 3 dni ??
Go��_Stick
post 14:39, 3 01 2004
Post #1

Goście

Nie rozumiem dlaczego jakiś klan może się rozlecieć ??

Jestem amatorem, pierwszy raz z kolegą prowadze klan i do dzisiaj nie moge zrozumieć tych co zakładają klan na 3 dni !!

=================================R=E=K=L=A=M=A========================================

#sow.et @ QuakeNet
Go to the top of the page

+Quote Post
Jędras
post 23:40, 3 01 2004
Post #2

Leutnant
Ikona Grupy

Grupa: Użytkownicy
Nr użytkownika: 305

Hhhhmm, nie słyszałem żeby ktoś zakładał klan na 3 dni biggrin.gif - ale to pewnie była hiberbolizacja z twojej strony smile.gif .
Według mnie przyczyna jest prosta. Ludzie chcą się w ten sposób dowartościować. Pewnie myśli sobie taki, że jak będzie miał tag przed nickiem to ludzie bedą go szanować. Tymczasem koleś naraża swój klan na śmiechy i bluzgi pod jego adresem biggrin.gif . Oczywiście nie mówię tu o ludziach umiejących grać i jednoczących się w klanie po uprzednim nabraniu doświadczenia w grze w ET.
A takim lolkom zakładającym klan z kolegami żeby fajnie było smile.gif radziłbym niepokazywanie się na serwerach pod tagiem chyba że lubicie jak się z was śmieją (niekoniecznie musicie wiedzieć, że ktoś się zwas śmieje smile.gif . Ja grając widzę nieraz takich lolków że się śmieję z ich gry pół godziny laugh.gif , ale niekoniecznie dzielę się swoją radością z innymi np. poprzez pisanie przez T czy Y).
A tak wogóle to nieraz sam z siebie się śmieję - żebyście nie pomyśleli, że ja to jestem najlepszy i się naśmiewam z innych biggrin.gif .
PS. Wiem, że piszę trochę przydługawe zdania, ale to wynika z mojej wrodzonej inteligencji i zdolności do pisania zdań złożonych smile.gif .

+Quote Post
Soulless
post 3:01, 4 01 2004
Post #3

Gefreiter
Ikona Grupy

Nr użytkownika: 996