IPBIPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Sprawnośc u używaniu Thomsona/MP40?
Artlight
post 2:01, 6 12 2003
Post #1

Feldwebel
Ikona Grupy

Grupa: Half ProPlay0r
Nr użytkownika: 765

Cześć,
Ponieważ jest to mój pierwszy post na tym forum, wypada abym się przedstawił - przynajmniej jako gracz smile.gif W ET gram od ok. 2 miesięcy i jest to pierwsza i jedyna gra sieciowa w którą gram (od 2 miesięcy mam stałe łącze). Pierwszy raz zagrałem w Coś, ech, będzie z 18 lat temu. W fpp gram od samego ich początku, co jednak IMO ma niewielki wpływ na skuteczność w grze po sieci - to zupełnie inny świat smile.gif Granie to takie moje hobby, które zresztą nigdy nie było najważniejsze - zamiast tv, długo po książkach i uprawianiu sportu (choć właśnie byłem na urlopie i prawie nie wstawałem od komputera smile.gif. Starczy ględzenia...

Wracając do tematu posta. Pochwalcie się proszę jaka, jest wasza sprawność w używaniu ww. broni. U mnie zawiera się ona zwykle w granicach 20 - 35%. Raz jak miałem ekstremalnie niski ping, czyli w moim przypadku 30ms, to udało mi się wyciągnąć ponad 40%.

Oczywiście zdjęs sobie sprawę, że to zależy od wielu rzeczy, między innymi od umiejętności przeciwników (strafowanie itp.), fps itd. Podajcie jednak, tak jak ja, pewien przedział + ewentualne uwagi i zastrzeżenia.

Chętnie usłyszałbym też jak można w sposób efektywny zwiększać sprawność używania tych broni - czyli jak trenujecie.

I na koniec mała dygresja. Taka sprawność IMO nie jest miarą skuteczności gracza. Facet, który poluje na HS-y bedzie miał ją niższą, a w sumie może zabić więcej przeciwników.

Pozdrawiam...
Artlight...

Go to the top of the page

+Quote Post
R4Gn4k
post 3:23, 6 12 2003
Post #2

Leutnant
Ikona Grupy

Grupa: ProPlay0r
Nr użytkownika: 489