[SIZE=7][COLOR=red]Witam wszystkich mam pewien problem z wejsciem na serwer gram na nim od prawie roku teraz zrobilem formata i ni chu chu niemoge se pograc hodzi mianowicie o serwer silmnan pl gra mi wchodzi na serwer i po kilku sekundach dostaje bana pisze mi nastempujaco ,, you haw been kiked via pb(for 0 min).....this serwer reqested (a1355 ci.185) '' wszystko fajk\nie tylko co to jest do jasnej ciasnej (a1355 ci.185) . prosze pomocy!!!!!!!!
Być może uzywasz ustawien niezgodnych z pb, lub masz stara wersje. Ściagnij sobie najnowszego pb i odpal gra - może pomoże.
Witam mam takli problem : nie moge sie podlanczac na wienkszocs serverow poniewaz pb mnie wykopuje po 1 minucie grania np z serva kicior pojawia sie taki komunikat : You have been kicked via PunkBuster (for 1 minute ) ... Violation (GAMEHACK)#89103
Oco tu chodzi co mam nie tak ? Większość z Was radzi rozwiązywac takie problemy wpisując cos w konsoli a ja nie wiem juak to sie robi :| Prosze o pomoc zarowno jak sie wpisuje polecenia do konsoli i jak rozwiązać ten problem :{
Witam ponownie , powyższy problem już rozwiązałem ale pojawił się inny , natomias na większości serverow wszystko jest ok ale przy moim ulubionym servie UPC mam Warningi ze jakas old version pb i po kilku warningach mnie wywala i pojawia się ten komunikat : Server Disconcted - You have been kicked via PunkBuster (for 0 minute)... This PB Server Requires (A1356C1.167) Error load pbag czy jakos tak :{ , Ktos mi poradzil zebym wpisal do konsoli /pb_security=0 ale to nic nie daje

HELP
Podczasz wchodzenia na serwer z pb komputer sie zawiesza. Na serwerach bez pb ten problem nie wystepuje. Komputer był formatowany, et było przeinstalowywane, nowe etpro i pb wgrywane, nic nie pomaga. Dodam ze ten problem pojawił sie nagle, nic w przecie, grze ani łaczu nie było zmieniane. Jedyne co w konsoli sie pojawia to:
"PunkBuster Client: PB Server assigned guid = f2ef1890b03c5bacf58917dc2c047664"